TERMENI SI CONDIȚII

Termenii și condițiile generale ale site-ului emonashop.ro au fost compilate în conformitate cu Legea centrală pentru protecția consumatorilor (CCPA), Legea privind protecția datelor cu caracter personal (PDPA) și Legea privind confidențialitatea comunicațiilor electronice (ECPA). Magazinul online emonashop.ro (denumit în continuare „vânzătorul”) este operat de META PARTNER doo, Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana, Slovenia, numărul de înregistrare: 9058664000, numărul de impozitare: SI59506695, compania este răspunzătoare de TVA, data de înregistrare: 04.02.2022. Furnizorul (Coco Poco) își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile generale fără o notificare specială. Modificările sunt valabile de la momentul publicării și sunt obligatorii pentru utilizator din acel moment. Magazinul online este deschis în fiecare zi, 24 de ore pe zi. Din diverse motive tehnice, desfășurarea afacerilor prin intermediul site-ului sau chiar accesarea acesteia uneori nu este posibilă. Ne rezervăm dreptul de a limita sau suspenda vânzarea unora sau chiar a tuturor produselor pentru o perioadă determinată sau nedeterminată sau de a restricționa sau suspenda accesul la magazinul online pentru o perioadă determinată sau nedeterminată. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru nefuncționarea oricăror activități ale magazinului online din cauza necunoașterii utilizării, a oricăror consecințe ale utilizării necorespunzătoare a magazinului online, a nefuncționării serviciului din cauza defecțiunii rețelei, a întreruperii curentului electric sau a altor perturbări tehnice care ar putea temporar sau permanent interfera cu utilizarea.


METODE DE PLATĂ

Oferim următoarele metode de plată:
• Colectare la livrare
• Card de credit (MasterCard®, Visa)
• PayPal

PREȚURI ȘI COSTURI DE LIVRARE

Prețurile tuturor produselor sunt indicate în Leu (Lei) și includ TVA. Toate ofertele sunt valabile până la epuizarea stocurile, cu excepția cazurilor speciale în care se prevede în mod explicit altfel. În cazul în care livrarea este întârziată la cererea cumpărătorului, vânzătorul are dreptul de a percepe cumpărătorului fără notificare prealabilă costurile suplimentare suportate cu întârzierea livrării.
RESPONSABILITATEA COMPANIEI PENTRU EROARI CLERICALE
Compania / furnizorul este responsabil pentru defectele materiale care apar pe bunuri în termen de doi ani de la primirea bunurilor în conformitate cu Legea centrală pentru protecția consumatorilor (CCPA) sau în termen de un an pentru bunurile uzate. Formular de reclamație pentru erori clericale:

CUMPĂRARE

Nu este necesară înregistrarea pentru a cumpăra ceva în magazinul online emonashop.ro. Sunt suficiente doar informațiile despre adresa plătitorului, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail. Contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător se încheie în momentul exact în care cumpărătorul confirmă comanda pe site. Din acest moment, toate prețurile și alte condiții sunt obligatorii atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător. Contractul va fi stocat la companie, acesta poate fi accesat prin poștă sau e-mail. Starea comenzii și orice modificări legate de comandă sunt primite de către client prin adresa de e-mail a acestuia. Procesul de cumpărare este simplu. Când selectați produsul pe care doriți să îl cumpărați, faceți clic pe butonul »adăugați în coș« de lângă articolul pe care l-ați ales. Coșul de cumpărături (»simbolul coșului de cumpărături«) afișează cantitatea articolului selectat și suma totală a comenzii. Pentru a elimina sau reduce numărul comandat al unui anumit articol, apăsați butonul »coș« și apoi selectați numărul dorit sau ștergeți articolul în câmpul cantității. Puteți introduce culoarea, dimensiunea sau tipul dorit al produsului în câmpul »note« dacă descrierea produsului arată că este posibilă alegerea. După ce ați editat coșul de cumpărături, apăsați butonul »următor« pentru a continua cu comanda. Pentru a finaliza cu succes comanda, trebuie să selectați metoda preferată de livrare și metoda de plată. De asemenea, aveți opțiunea de a schimba adresa de expediere dacă doriți să ridicați coletul la o altă adresă sau dacă pachetul este trimis altcuiva ca și cadou. Dacă aveți coduri promoționale, le puteți introduce în câmpul corespunzător. După ce ați introdus toate informațiile necesare pentru a finaliza cu succes comanda, faceți clic pe butonul »finalizați comanda«. La primirea comenzii, vânzătorul verifică disponibilitatea articolelor comandate și confirmă sau respinge comanda prin e-mail. După confirmare, furnizorul / vânzătorul informează cumpărătorul despre timpul estimat de livrare. Plasând cu succes o comandă pe site, sunteți de acord cu toate condițiile comerciale enumerate pe site-ul magazinului și confirmați că aveți peste 18 ani..

POLITICI DE COMANDĂ

PROCESARE
Magazinul online va începe toate activitățile necesare pentru executarea comenzii acceptate imediat după primirea acesteia.

RESPINGEREA COMENZII
Orice comandă pentru care se stabilește că nu poate fi efectuată în condițiile menționate și datele disponibile magazinului online va fi respinsă. Consumatorul nu poate cere îndeplinirea unei astfel de comenzi.

DEPOZITAREA FACTURII
Orice comandă electronică depusă sau contract de cumpărare încheiat este stocat la sediul companiei.

RETRAGEREA DIN COMANDĂ
În conformitate cu articolul 43 din Legea centrală pentru protecția consumatorilor (CCPA), cumpărătorul are dreptul să notifice furnizorul în scris că se retrage din contract sau comandă în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Excepție fac produsele care, din cauza naturii produsului, igienei, sănătății și alte motive (enumerate mai detaliat în „DREPTUL DE RETRAGERE DE LA CUMPĂRARE ȘI RETURNARE / SCHIMBAREA LIVRĂRII – Când nu mai poate consumatorul să se retragă din contract?”) cumpărătorul nu poate returna sau înlocui. Deci, nu există posibilitatea returnării unor astfel de produse.

ANULAREA COMENZII

Puteți anula comanda în termen de 2 ore de la plasarea acesteia sau până când bunurile au fost expediate. În cazul anulării la timp a comenzii, cumpărătorul nu are costuri. Puteți anula comanda prin e-mail la adresa noastră de e-mail: [email protected] .

Cumpărătorul poate de asemenea anula comanda atunci dacă vânzătorul îl informează că nu are în stoc bunurile dorite. Când anulați o comandă, furnizați informații despre client și informații despre produsul comandat pe care doriți să îl anulați.

DREPTUL DE RETRAGERE DE LA CUMPĂRARE ȘI RETURNARE / SCHIMBAREA LIVRĂRII

În conformitate cu Legea centrală de protecție a consumatorilor (CCPA), cumpărătorul are dreptul să notifice vânzătorului în scris (e-mail sau poștă) în termen de 14 zile de la primirea expedierii că se retrage din contract, fără a fi necesar să precizeze motivul pentru decizia sa. Cumpărătorul poate face acest lucru contactându-ne la [email protected] sau la META PARTNER d.o.o., Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana, Slovenia. Cumpărătorul trebuie să trimită informațiile sale exacte: adresa de e-mail, numele și prenumele, strada și numărul casei, codul poștal, numărul de telefon, numărul contului bancar la care doriți să primiți banii de returnare și numele produsului returnat. Mărfurile trebuie returnate nedeteriorate, în aceeași stare în care le-ați primit și în ambalajul original al acestora în termen de 14 zile de la data la care vânzătorul a primit o notificare scrisă de returnare. Asigurați-vă că includeți factura originală.

În cazul schimbului de mărfuri, procedura este aceeași. Spuneți-ne pentru ce produs returnați și pentru care doriți să îl schimbați.

În cazul în care nu primim o notificare scrisă de reziliere a contractului în termen de 14 zile sau în cazul în care clientul nu returnează articolele în termen de 14 zile, nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de a schimba sau returna bunurile.

Rambursările vor fi făcute cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data confirmării primirii bunurilor returnate. Vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de achiziție cu aceleași mijloace de plată utilizate de cumpărător, cu excepția cazului în care cumpărătorul alege o altă metodă de returnare, cu condiția ca comerciantul să nu aibă costuri suplimentare.

Cumpărătorul poate testa mărfurile primite numai în măsura strict necesară pentru a stabili buna funcționare și starea reală a produsului. Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii mărfurilor dacă motivul este utilizarea incorectă a produsului. Costurile de expediere sunt întotdeauna acoperite de cumpărător / consumator, cu excepția cazului în care este convenit în mod explicit altfel. Nu acceptăm nicio expediere de răscumpărare. La returnarea sau schimbul de mărfuri, împachetați și protejați întotdeauna bunurile și folosiți ambalajul original cu toate echipamentele furnizate. În caz contrar, cererea va fi respinsă sau soluționată doar parțial. Cazuri în care un consumator nu se poate retrage din contract? Cu excepția cazului în care furnizorul și consumatorul au convenit altfel, acesta din urmă nu va avea dreptul să se retragă din contract în cazul:
– bunurilor sau serviciilor, al căror preț depinde de fluctuațiile piețelor asupra cărora compania nu are nicio influență și care pot apărea în perioada de retragere;
– bunurilor fabricate conform instrucțiunilor exacte ale consumatorului și adaptate nevoilor sale personale;
– livrării unor bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de sănătate sau igienă, dacă consumatorul a deschis sigiliul după livrare.
Adresa de returnare:

META PARTNER d.o.o.
Celovška cesta 150
1000 Ljubljana
Slovenia

RETURNAREA EXPEDIERILOR DETERIORATE

La returnarea unei expediții deteriorate fizic sau lipsită de toate echipamentele necesare, clientul trebuie să inițieze o procedură de reclamație imediat după primirea coletului sau să anunțe serviciul de curierat. Ne vom asigura că reclamația dvs. va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.

GARANȚIE

În cazul în care articolul achiziționat nu funcționează corect, aveți dreptul de a solicita garanția. Perioadele de garanție sunt indicate pe descrierea produsului sau pe factură. Garanția este întotdeauna menționată în câmpul de descriere a produsului de pe site. Dacă nu există informații despre garanție, produsul nu are garanție.

Garanția este valabilă dacă urmează instrucțiunile de pe cardul de garanție și la depunerea facturii. Vânzătorul este obligat să efectueze orice reparații în termen de 45 de zile de la primirea produsului sau să înlocuiască produsul cu un produs nou echivalent.

Garanția nu se aplică în caz de daune fizice sau daune cauzate de utilizarea incorectă sau necorespunzătoare a articolului.

Cumpărătorului i se rambursează toate costurile de expediere legate de garanție.

EROARE CLERICĂ

Conform Legii centrale pentru protecția consumatorilor (CCPA), se ia în considerare o eroare clericală atunci când:
• produsul nu are proprietățile necesare pentru utilizarea sa normală sau circulație a mărfurilor,
• produsul nu are proprietățile necesare pentru o utilizare specială pentru care cumpărătorul a achiziționat-o, care erau cunoscute de vânzător sau care ar fi trebuit să le cunoască,
• produsul nu are caracteristicile și calitățile care au fost convenite în mod explicit sau prescrise,
• vânzătorul a livrat un produsul care nu se potrivește cu modelul sau tiparul, cu excepția cazului în care modelul sau tiparul a fost prezentat doar pentru notificare.
Caracterul adecvat al articolului este testat cu un alt articol de același tip, precum și cu declarațiile producătorului sau declarațiile referitoare la articolul în sine.

AVERTISMENTE DE SIGURANȚĂ

Instrucțiunile de utilizare trebuie citite înainte de a utiliza orice produs. Dacă nu sunteți complet sigur cum să testați produsul sau nu sunteți sigur că produsul este sigur de utilizat și poate afecta sănătatea umană, vă rugăm să nu utilizați produsul și să consultați imediat vânzătorul. Garanția nu se aplică în caz de daune fizice sau daune cauzate de utilizarea incorectă sau necorespunzătoare a articolului.

SOLUȚIONAREA CONFLICTELOR

Reclamațiile pot fi făcute de client oral sau în scris. Acceptăm orice reclamație în scris prin e-mail la adresa [email protected] Ne străduim să soluționăm orice dispută în afara instanței și pe cale amiabilă, dar dacă acest lucru nu este posibil, instanța districtuală din Ljubljana este competentă să soluționeze orice dispută. De asemenea, consumatorul are opțiunea de a rezolva în afara instanței orice dispute legată de comanda online, folosind platforma de soluționare a disputelor: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.